Kära bloggilogglogg!

Nu ska jag ut på 3 veckors olika äventyr. Först en ny vända till Stora Strand, sedan en ny bekantskap - västkusten och Hamburgö. Får se vad dessa veckor bär med sig. Jag ska kämpa för att känna av så lite oro, ledsamhet, deppighet, ångest, samvetskval och annat som drar ner mig. Visst kan jag inte förneka det jag känner men jag behöver mindre av dessa faktorer i mitt liv just nu för att bli en stabilare och tryggare person. Mot en framtid med mer glädje och njutning för Venla!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du får det grymt Venla! Se till o insupa massa bra grejer på semestern, så har du att ta av sen när det blir kallare o mörkare. Kram på dej! :)

2008-08-11 @ 01:47:05
URL: http://utsiktinsikt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0