Lycka

Idag har varit en bra dag. En stabil dag. Åkte ut till Åkersberga för att umgås med syrran, svågern och barnen. När bussen började närma sig slutdestinationen hände något märkligt och härligt. Kände helt plötsligt hur jag fylldes av värme. Kan inte beskriva vad det var och varför men jag kände mig för första gången på länge berikad av något. Flera känslor möttes samtidigt - sorg och saknad över en vän, glädje över att leva och vara närvarande, kärlek till dem som står mig nära, trygghet i mig själv, längtan efter vad som ska komma. Det kändes som jag äntligen släppte mycket för ett tag och känslan sitter i. Njuter verkligen av den här blandningen av känslor, de möts på ett lugnt och behagligt sätt. Ska fortsätta njuta så länge det går.

Sedan vill jag skicka ut massa värme och kärlek till Linda och William, all lycka till er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tacktacktacktack!



:)

2008-09-01 @ 14:03:46
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0