Ok då...

Vill inte avsluta det här året med bara "crap." Så det blir ett till inlägg. Nog för att jag har jätteont i halsen och inte kan gå på fest men min famij är här, och vi kan nog få det mysigt plus att min älskling var här tidigare och gosade lite med mig. Han låg i soffan med huvudet i mitt knä och vi bara var. Mysigt :) Och så gav han mig ett Pingu-gosedjur också så nu är dagen räddad! ;) Med detta vill jag avsluta årets sista blogginlägg med 2 listor:

Det bästa med 2008:

- Jag har delat hela detta år med världens bästa kille och hoppas det blir många år till :)
- Alla fina vänner jag har, som alla andra år har ni varit fantastiska på olika sätt, både gamla & nya!
- Jag har fått göra det jag brinner så mycket för, att skriva musik, spela och sjunga. Att skriva för Nordiska kammarorkestern, Sundsvall, det var definitivt höjdpunkten.
- Göteborgsvistelserna under sommaren & hösten. Göteborg åker jag gärna till så ofta jag kan!
- Köket på Stora Strand 2-lägret, vilka klippor vi var!!!

Nästa år:

- Hoppas jag att de som haft det tufft får en positiv vändning, särskilt mamma & pappa som fått bära tunga lass.
- vill jag skriva fler egna låtar
- flyttar jag, älsklingen och Gräddan ihop! Hoppas på många härliga stunder i nya hemmet :)
- tänker jag inte ta någon skit på mitt sommarjobb!
- hoppas jag på spännande resor, som Gambia-resan och att jag och min gos kan åka någonstans. Gärna till ett västkusten som inte är så regnigt som i sommras.
- hoppas jag att jag och dem omkring mig får vara så friska det går.
- att det börjar röra på sig i världen. Alltså att vi alla hjälps åt att hitta fler lösningar på olika problem och att alla ledare tänker på vilket ansvar de har.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hoppas du får ett fantastisk 2009 Venla, det förtjänar du!

2009-01-01 @ 04:29:42
URL: http://jukeboxkiller.blogg.se/
Postat av: Linda

Härmed har du blivit utmanad!



(The Rules:

Link to your tagger and list these rules on your blog.

Share 7 facts about yourself on your blog - some random, some weird.

Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blog.

Let them know they have been tagged by leaving a comment on their blog.)



Kram Linda

2009-01-15 @ 16:01:35
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0