åka

Så, om några timmar bär det av till Bromma för att vara med min gos. Imorgon åker jag till Lettland för att medverka på en musikfestival, ska bli spännande. Har varit kul med barnpassandet. Idag fick vi bada i grannens pool. 29 grader varmt var det = UNDERBART! Sedan gjorde jag dagens gärning också. Någon av granntjejernas kompisar hade tappat en liten ring i poolen så de höll på att dyka efter den. Jag lånade några simglasögon och började dyka jag med. Dök mest i den djupaste deen av poolen men hittade inget. Särskilt svårt var det eftersom både botten och väggar hade samma ljusturkosa färg. Sedan bestämde jag mig för att göra ett sista dyka där det var lite grundare. Dök ner, kikade runt och var på väg att vända upp igen när jag fick syn på ringen. De blev glada. Att göra andra glada genom att hjälpa dem är en sak som får mig att känna mig genuint lycklig. Jag får en liten kick av det.

Nu ska jag bara packa klart det sista. Håll ställningarna i Sverige under helgen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Vijenla!

Gratoliera dijj tiel vienst i fuotboull idjag!



Sies znarrt!



Pjoss

//Lijienda

2008-06-18 @ 23:35:44
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0