då var det dags

Jag har inte känt något behov av det men nu känns det som att det är dags. Det är faktiskt rätt skönt att kunna nå så många och berätta om vad jag tänker, känner, gör och upplever. Så det blev en blogg till slut! Har i ungefär ett år nyfiket gått in på mina vänners bloggar för att se om de skrivit något nytt och nu är det dags att bjuda tillbaka! Särskilt bra kan det ju vara för er som åker utomlands nästa år (Lisa & Linda ;) om ni vill höra hur läget är därhemma, med era vänner, med mig. Med dem raderna får det ändå räcka för ikväll, för det är sent. Jag behöver en nattmacka, en bok och massa sömn!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fint Venla! Ska bli kul o smyga in o läsa. :D

Ha en härlig sommar, hoppas vi ses snart!

2008-06-12 @ 23:33:24
URL: http://utsiktinsikt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0