Tlött

Nu e jag tlött. Jag menar trött. Dag två av barnpassning är avklarad. Min syrras tre barn är här på besök eftersom mamma och pappa är utomlands. Så jag och min mamma, alltså deras mormor tar hand om dem just nu. Mysigt att ha dem här och de ger mycket men jag är ändå grymt trött när dagen är slut och har insett värdet av en eftermiddagstupplur :) I morgon är sista dagen för mig att passa dem. Sedan bär det av till Lettland på en liten musikfestival. Ska bli intressant att se ett nytt ställe. När jag kommer tillbaka har jag förhoppningsvis en vecka där jag kan göra mer som jag vill med min tid. Sedan bär det av första svängen till Dalsland... Nu ska jag sova. Behöver energi till grabbarna grus i morgon och så vill jag inte vara helt slut när jag träffar världens finaste på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0